Тренінг «Як надолужити освітні втрати. Інструменти виявлення та подолання навчальних втрат»
Сьогодні наша освіта перебуває в дуже складних умовах. Не зважаючи на перешкоди, а це війна і у минулому пандемія, вчительство не зупинилось, а продовжує робити усе можливе для здобувачів освіти. Проте учасники освітнього процесу зіткнулися із такими поняттями, як «освітні втрати», «втрати в навчанні», «освітні розриви», «прогалини в навчанні». Це і спонукало до проведення тренінгу «Як надолужити освітні втрати. Інструменти виявлення та подолання навчальних втрат», який проводила протягом лютого 2024 року консультантка ЦПРПП Стрийської міської ради Хвоя Ірина для заступників директорів з навчально-виховної (навчальної) роботи та вчителів-предметників 5-11 класів загальноосвітніх закладів Стрийської ТГ. Учасники/-ці мали змогу попрацювати над цією актуальною темою сьогодення протягом трьох днів. Пройшовши тренінг, освітяни здобули навички і знання про те, як краще вчителю діагностувати освітні втрати у своєму класі, як відрізнити свої дії залежно від кількості учнів з освітніми втратами, що у цьому напрямку може організувати вчитель, школа, як із допомогою сучасного діагностичного інструментарію серед здобувачів освіти виявляти й долати навчальні втрати; визначили стратегії їх подолання під час уроків. Розроблений тренінг консультантом Іриною Хвоєю класні керівники можуть провести під час зустрічі із батьками. Також надано рекомендаційні матеріали з даної тематики для використання адміністрацією у школі, які розміщені на платформі Classroom. Під час рефлексії учасниками тренінгу було зазначено, що такий інструментарій має широкий спектр навчальних предметів для вивчення освітніх втрат і можна застосовувати. Опановуючи інструментарій, який розміщений на освітній платформі «Всеукраїнська школа онлайн», і був розроблений Державною службою якості України за підтримки Міністерства освіти і науки України, учасники звернули увагу на його практичність, зручність та швидкість у роботі.