Як працювати з даними та величинами в початкових класах
07 та 09 листопада 2022 року для вчителів 1-2 та 3-4 класів було проведено педагогічний інтенсив «Формуємо математичну компетентність. Як працювати з даними та величинами в початкових класах». Вчителі отримали вичерпні відповіді на запитання:
– Що таке математична компетентність?
– Який рівень сформованості різних складників математичної компетентності мають наші випускники початкової школи?
– Що пропонують чинні підручники з математики для формування різних складників математичної компетентності?
– Як навчати учнів працювати з даними та здійснювати вимірювання?
– Які завдання варто пропонувати учням, аби поліпшити їхні результати щодо роботи з даними та вимірювань?
– Які ресурси може використовувати вчитель в умовах дистанційного навчання, щоби покращити результати своїх учнів?